Hlavní obsah

Matka dvou dětí oslovila svým nápadem milióny žen na celém světě

Novinky, ema

Být sama svou vlastní módní návrhářkou, to je nebo bezpochyby alespoň někdy v životě byl sen nejedné ženy. A na tak jednoduchém nápadu postavila byznys čtyřicetiletá matka dvou dětí Julia Elliott Brownová. Její nápad oslovil milióny žen na celém světě.

BEZ KOMENTÁŘE: Milionářka nabízí ženám online design vlastních bot

 
Článek

Nabízí ženám, aby si vytvořily svůj vysněný pár bot. Ten stojí okolo 12 000 korun a poté, co si jej ženy samy navrhnou v online 3D aplikaci na internetu, je návrh poslán do dílny společnosti, která jej zrealizuje. Teprve poté jsou luxusní střevíčky odeslány majitelkám a zákaznicím po celém světě.

„Je to skvělý byznys, pomáháme totiž ženám najít to, co chtějí. Ať už to je mohovitá zákaznice, která touží po vysokých luxusních zlatých podpatcích, nebo nevěsta, která by si přála na svatbu lodičky s tartanovým vzorem,“ řekla majitelka firmy pro Daily Mail.

Jedinečné boty z Hongkongu

K založení firmy přispěla náhoda. „Věděla jsem, že chci být svým vlastním šéfem,“ říká Julia. V červenci roku 2007, kdy čekala své druhé dítě, byla na večeři se svou sestrou a najednou jí ulpěl zrak na sestřiných botách. „Katy měla vždycky velikost mezi 41–42 a bylo pro ni téměř utrpení si s takovou nohou najít boty. Takže tehdy, když jsem viděla ty krásné boty, co měla na noze, jsem byla překvapená. Říkala, že je má z Hongkongu, kde zrovna žila. Byly nádherné a naprosto jedinečné,“ vzpomíná Julia.

V tu chvíli ji napadlo založit si svůj vlastní podnik, který by ženám umožňoval navrhnout si obuv podle svých představ. Jako obchodního partnera si samozřejmě zvolila svou sestru.

V roce 2013 měla sice firma velké finanční problémy, ale ani tehdy se britská podnikatelka svého snu nevzdala. A nakonec se objevil investor s finanční injekcí. Tehdy Julia otevřela kamenný obchod Upper Street v Londýně. V současné době má firma šest zaměstnanců a chystá se dokonce vstoupit na celosvětový trh.

Julia má v hlavě velké plány, jako například nabídnout v budoucnu svým zákaznicím návštěvy stylistů přímo do jejich domů, aby jim pomohli vybrat si to nejlepší. Prozatím jí ale stačí to, že se firma stává známější v celosvětovém měřítku.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám