Hlavní obsah

Madonna je novou tváří společnosti H&M

Novinky, Famous

Madonna se stala novou tváří oděvního řetězce H&M. Podle švédských zdrojů zpěvačka dostane za propagaci výrobků skandinávské společnosti s obchody po celém světě několik miliónů liber. "Je superstar, módní ikona a kontroverzní. Madonna bude ideální příští hvězdou H&M," citoval švédský deník Expressen zdroj blízký oděvní firmě.

Článek

Sedmačtyřicetiletá zpěvačka a dvojnásobná maminka bude prozatím poslední v dlouhé řadě hvězd showbyznysu, které účinkovaly v reklamní kampani populární módní značky. Před ní to byly například Kate Mossová, Naomi Campbellová, Cindy Crawfordová nebo Anna Nicole Smithová.

Firma úspěšně spolupracuje s předními oděvními návrháři, jako je například Madonnina blízká přítelkyně Stella McCartneyová, jejíž kolekce se vyprodala po uvedení do prodejen během několika minut a způsobila chaos mezi fanoušky návrhářky, kteří chtěli mít za "pár korun" její návrhy doma. H vyvolalo rozruch také prodejem několika modelů od Karla Lagerfelda nebo od dánského návrhářského dua Viktor & Rolf.

Mluvčí společnosti Kristina Stenvinkelová prozatím Madonninu účast na propagační kampani nepotvrdila, ani nevyvrátila. "Naší politikou je podobné spekulace nekomentovat."

Reklama

Související témata:

Související články

Monica Belucii novou tváří Dioru

Temperamentní italská herečka a modelka Monica Belucci se stala novou tváří kosmetické značky Dior, propagující její novou rtěnku. Poprvé o tom informovala...

Trendy podle návrhářů OP Prostějov

Nejen klasické modely pro sezónu jaro a léto 2006 představili ve čtvrtek večer v Prostějově na velké módní přehlídce tvůrci z OP Prostějov PROFSHION.

Výběr článků

Načítám