Sedmačtyřicetiletá zpěvačka a dvojnásobná maminka bude prozatím poslední v dlouhé řadě hvězd showbyznysu, které účinkovaly v reklamní kampani populární módní značky. Před ní to byly například Kate Mossová, Naomi Campbellová, Cindy Crawfordová nebo Anna Nicole Smithová.

Firma úspěšně spolupracuje s předními oděvními návrháři, jako je například Madonnina blízká přítelkyně Stella McCartneyová, jejíž kolekce se vyprodala po uvedení do prodejen během několika minut a způsobila chaos mezi fanoušky návrhářky, kteří chtěli mít za "pár korun" její návrhy doma. H&M vyvolalo rozruch také prodejem několika modelů od Karla Lagerfelda nebo od dánského návrhářského dua Viktor & Rolf.

Mluvčí společnosti Kristina Stenvinkelová prozatím Madonninu účast na propagační kampani nepotvrdila, ani nevyvrátila. "Naší politikou je podobné spekulace nekomentovat."