Značka nabízí širokou škálu bot, oblečení i doplňků a má tvůrčí ateliéry v Paříži a Stockholmu. Podle svých slov klade důraz zejména na detail a také kvalitu za přijatelnou cenu.

„Dnes si ženy s láskou k módě vytvářejí svůj osobitý styl,“ stojí na stránkách & Other Stories. „Nosí věci, které jim sedí a vytvářejí jejich osobnost. Naše značka se soustředí na to, aby bylo možné si z produktů vytvořit jedinečný celek. Věříme, že boty, kabelky, doplňky i prádlo jsou k tomu klíčem stejně tak důležitým, jako ostatní kousky oblečení.“

Krása skutečných žen ve všech podobách 

Značka se přizpůsobuje rozmanité ženské i mužské populaci, což ukazuje i nová kolekce. Běžně jsou lidé zvyklí vídat v kampaních modelky s dokonalými mírami, s bezchybnou pletí i s úsměvem, bez chloupků.

Nicméně poslední módní kampaň si vzala za cíl zpochybnit toto klišé a jako hlavní hvězdy kampaně uvést ženy oslavující krásu ve všech možných podobách.

V kampani se objevily ženy se zarostlým podpaždím

V kampani se objevila americká umělkyně se zarostlým podpažím.

FOTO: Profimedia.cz

Sesterská společnost módní značky H&M vsadila ve své kampani na skutečné ženy.

Sesterská společnost módní značky H&M vsadila ve své kampani na skutečné ženy.

FOTO: Profimedia.cz

V kampani jsou hlavními hvězdami tři úspěšné ženy a k vidění jsou i jejich nedokonalosti. Od zarostlého podpaží, přes mateřská znaménka až po jizvy a tetování. Fotografie vznikly pro kolekci For Women by Women na podzim a zimu 2015.

Mluvčí značky už dříve řekl, že doufá, že se tímto „vylíčí pestřejší pohled na tradiční pojetí krásy.“

V nové kolekci mimo jiné modelem stála švédská bloggerka a jogínka Helin Honungová, která předvedla tetování, ale i americká violoncellistka Kelsey Lu McJunkisová se zarostlým podpažím. Švédská textařka Ida Lagerfeltová předvedla mateřská znaménka i jizvu v podbřišku.

Skutečné ženy a opravdové nedokonalosti včetně jizev a mateřských znamének. & Other Stories je další značkou, která se rozhodla vystoupit proti tradiční formě vnímání krásy.

Skutečné ženy a opravdové nedokonalosti, včetně jizev a mateřských znamének. Další značka, která se rozhodla vystoupit proti tradiční formě vnímání krásy.

FOTO: Profimedia.cz

Vyretušované fotky nejsou v reklamách ničím neobvyklým, v tomto případě úprav nebylo potřeba

Vyretušované fotky nejsou v reklamách ničím neobvyklým, v tomto případě úprav nebylo potřeba.

FOTO: Profimedia.cz

Ceny prádla z kolekce se pohybují od 915 Kč za podprsenku, až do téměř 2000 korun za body z hedvábí.

Švédský řetězec ukazuje netradiční formy krásy

Švédský řetězec ukazuje netradiční formy krásy.

FOTO: Profimedia.cz

Značka představila skutečné ženy

Značka představila skutečné ženy.

FOTO: Profimedia.cz