Kolekce se nesla v duchu střídmých barev a vrstvení. Kromě tradiční černé, bílé, šedé a hnědé barvy tentokrát návrhářka Nicholas L Kunzová sáhla i po vínové a tartanovém vzoru. Tedy trendech, které sice mají svou největší slávu za sebou, jejich oblíbenost ale neklesla.

FOTO: Lenka Komrsková

Minimalistickou kolekci specifickou splývavými, volnými střihy, oživila také volba materiálu, kde kromě klasické bavlny designérka použila kůži, kožich a zejména denim.

FOTO: Lenka Komrsková

Lano uvázané na rukou místo náramků a holiny na nohou modelů i modelek napovídaly o námořnické tematice a hlavní inspiraci návrhářů - knize francouzského fotografa Jeana Gaumyho Men at Sea.

FOTO: Lenka Komrsková

Odborníci ze světa módy na kolekci ocenili zejména rukopis značky, jež se drží svých typických znaků, přesto neustále překvapuje nejrůznějšími inovacemi.

FOTO: Lenka Komrsková

Nicholas L Kunzová studovala na prestižní univerzitě Fashion Institute of Technology v New Yorku a před založením vlastní značky nasbírala zkušenosti u módních domů, jako jsou DKNY, Calvin Klein, Tommy Hilfiger nebo Coach.

Christopher L Kunz se věnoval strategickému poradenství začínajícím společnostem a rozsáhlé znalosti zužitkoval např. u oděvní firmy Polo Ralph Lauren.

FOTO: Lenka Komrsková

Prezentace kolekcí se nyní přesunula do Londýna, poté Milána a Paříže, která je pomyslným vrcholem světových fashion weeků.

FOTO: Lenka Komrsková

FOTO: Lenka Komrsková

FOTO: Lenka Komrsková