„Ženy o sebe v porovnání s muži stále pečují podstatně více a lépe. Přestože se velmi často snaží samy změnit návyky svých partnerů nákupem a věnováním některého z výrobků, je poměr v prodejích přípravků proti pocení stále přibližně 60:40 ve prospěch variant pro ženy,“ upozorňuje Radka Šimánková, manažerka marketingu divize Kosmetiky Henkel ČR.

Průzkum navíc ukázal, že šest z deseti mužů používá deodorant nepravidelně, či pouze jednou denně. Pouhá třetina Čechů používá tyto přípravky pravidelně, a to bez ohledu na roční období.

Nejvíce pak deodoranty a antiperspiranty používají mladí ve věku 18 - 24 let, s rostoucím věkem pak obliba používání těchto přípravků postupně klesá. Ve věku mezi 45 -54 let je nepoužívá více jak 10 % z nich a ve věku 55-65 let už více jak 21 % z nich.

Nejoblíbenější variantou pro osvěžení těla zůstávají deodoranty nabízené ve spreji.