Tajemství spočívá především ve vhodném a pravidelném cvičení. Jelikož není snadné udržet se i po čtyřicítce stále v nejlepší formě, herečka si svou trenérku Mandy Ingberovou bere i na natáčení, aby nic nezanedbala a předchozí snaha nepřišla vniveč. Kvůli cvičení proto musí být občas vzhůru (po pracovním dni) až do tří hodin ráno.

Jennifer Anistonová ve své poslední filmové roli, kde odhalila téměř vše.

Jennifer Anistonová ve své poslední filmové roli, kde odhalila téměř vše.

FOTO: fotobanka Profimedia

Anistonová se svou trenérkou absolvuje každý druhý den dvouhodinovou jógu a hned poté přijde na řadu běžící pás. Ten už jen na dvacet minut. Je také velkou fanynkou bojového umění Budoken, které je díky množství takřka boxerských úderů ideální na zpevnění horní části těla. "Sice nemůžete přímo zpevnit prsní tukovou tkáň, ale můžete o hodně vylepšit dojem posilováním prsních svalů, které tkáň obklopují," svěřuje se Anistonová.

Jak přesně posilovat

Posilování

Bench-press

FOTO: fotobanka Profimedia

Anistonová doporučuje zkusit bench-press, buďto s menšími činkami nebo s jednou velkou, která při cvičení zajistí větší stabilitu.

"Lehněte si na lavici, tak aby nohy zůstaly na podlaze nebo na konci lavice, kolena pokrčte. Svaly nechte napnuté. Držte činku dlaněmi vzhůru na úrovni hrudníku. Vydechněte, vytlačte činku nahoru a snažte se ji udržet na té stejné úrovni. Ruce nechte natažené. Současně s nadechnutím poté závaží spusťte dolů.

Jennifer Anistonová

Jennifer Anistonová

FOTO: fotobanka Profimedia

Totéž opakujte osmkrát až dvanáctkrát. S odstupem opět to samé ještě dvakrát. Celá procedura se má odehrávat ve třech fázích dvakrát týdně. Výsledky by se měly dostavit přibližně za osm týdnů," dodává.