"Když se vám podaří na jaře zhubnout, je to úspěch, který vás většinou povzbudí, abyste si štíhlou linii zachovali i po delší dobu," prohlásila expertka na fitness z Los Angeles Jeanette Jenkinsová.

Začátek dubna je skutečně ten nejideálnější čas, kdy začít s cvičením i úpravou jídelníčku.

Stanovte si reálné cíle

"Pokud chcete vidět v létě skutečné výsledky, pak začněte s posilovacími cviky právě teď. Ovšem zůstaňte nohami na zemi a nestanovujte si, nereálné cíle," potvrzuje fyzioterapeutka Mary Jayne Johnsonová a dodává:

"Je hezké, když si dáte cíle spojené s ročním obdobím. Pozor však, aby to nefungovalo jako známý jo-jo efekt, tentokrát ve fitness.

Potřebujete si dávat dosažitelné cíle. A uvědomit si, že obléknout si na sebe přiléhavé bikiny a vypadat dobře, není to hlavní, o co v životě běží. Mějte rády samy sebe tak, jak vypadáte nyní. Nemyslete si, že se váš život dramaticky změní, když dosáhnete vytoužených tvarů.

Najděte si na svém těle jedno nebo dvě místa, které se vám líbí a získejte tak motivaci pro zdokonalování i dalších partií. Vytrvejte a nebuďte na sebe přehnaně přísné."