Manish Arora nabídl ženám hru na klauny a akrobatky. Nejprve převládala kombinace bílé s klaunovským účesem, s pruhy barvy ječmene na prsou a manéžovými sukněmi, kterým stačí jen málo, aby se naplno roztočily.

Model prezentující indický módní dům Manish Arora:. Klaun ve velmi pestrých šatech alá indický módní dům Manish Arora. foto: ČTK/AP/Christophe Ena

Následovaly miniaturní róby zvýrazňující boky, paleta se širokými rukávy, přiléhavé kombinézy, minisukně, šaty s volány, podprsenky se špičatými a barevnými hroty. Vše doplňovaly lesklé šupinky, zlaté penízky, výšivky, sklíčka v převládající modré, růžové nebo zlaté barvě.

Model od britské návrhářky Vivienne Westwood :. Vivienne Westwoodová svými modely naváděla k ochraně přírody.foto: ČTK/AP/Christophe Ena

Issey Miyake pátral po barvách tropických pralesů a měst Jižní Ameriky. Předvedl vzdušné róby se širokými kapsami v hnědozelené a blůzy v pestrých zelených barvách, které pomáhaly utvářet našitá a obarvovaná polyesterová vlákna.

Model od Jean-Paula Gaultiera:. Velmi vzdušné šaty připomínající návrat k přírodě od Jean-Paula Gaultiera.foto: ČTK/AP/Michel Euler

Nechyběly zipy v horních partiích a množství kapes připomínajících dobrodružství v divoké přírodě. Návrhářský tým si vůbec vyhrál s našívanými nitěmi, které vytvářely podobu hadích šupin nebo naopak fungovaly jako světelné odrazky.

Modely od francouzské dvojice Marithé & Francois Girbaud:. Velké kapsy u kalhot i sukní v podání francouzské dvojice Marithé & Francois Girbaudfoto: Profimedia/Foto via Newscom

Francouzská návrhářská dvojice Marithé a François Girbaud zůstala věrná striktně městské módě a hlavním doplňkem k šatům byly tašky. Přehršel kapes, zipů, tkaniček a řetězů měly vytvořit souznění oblečení s tímto doplňkem.