Podle studie dotované společností Hudsons Coffee lidé holdující mléčné kávě latte rádi očima sklouzávají k drbům a zábavným článkům v novinách, tráví sobotní večery v nočních klubech, poslouchají taneční hudbu, raději jezdí MHD než autem, žijí s přáteli v podnájmu či doma s rodiči a mají hromady přátel v internetových komunitních sítích jako je např. Facebook.

Milovníci kapučína naopak mají raději sportovní přílohu, tráví sobotní noci častěji před televizí s pizzou v ruce, poslouchají pop, řídí vozy sedanového typu, mají rádi velké domy a mají větší množství přátel než předchozí skupina.

Espreso s mlékem pijí ti, co rádi čtou přílohy o cestování, tráví sobotní noci seznamováním a flirtováním, mají raději rockovou hudbu, pohybují se ve městech taxíkem, bydlí ve velkých bytových komplexech a mají ze všech tří skupin nejméně přátel na komunitních serverech.

Milovníci dvojitého espresa příliš novinám neholdují, raději procházejí internet. Sobotní noci tráví většinou v kině či divadle, poslouchají klasickou či akustickou hudbu, mají raději sporťáky, bydlí v přírodě či na kraji města v domě a mají stejně jako předchozí skupina jen málo přátel na Facebook.