Zrcadlo Magic Mirror vyzkoumá, co si před ním stojící člověk právě zkouší a dokáže nabídnout řadu doplňků, které se ke zvolenému základu hodí. Nebo naopak umí důrazně varovat před velkými módními prohřešky. Skleněný rádce je určen především do butiků a obchodů s oblečením. Zatímco prodavačky mnohdy jen s rozpaky přiznají zákazníkovi, že se cpe do malého čísla, zrcadlo bez okolků prohlásí, že je potřeba větší velikost.

Zařízení je opatřeno čtečkou čárových kódů. Před vyzkoušením zákazník nechá přístroj sejmout informace o produktu, do něhož se pak oblékne. Při čekání na prodavačku navíc zrcadlo nabízí řadu módních tipů a videoklipů z přehlídek.

"Je to ta nejlepší věc, kterou si můžete pořídit jako osobního stylistu. Vždycky má na vás čas a nikdy není netrpělivý. Nemusíte se rozrušovat hledáním prodavaček, protože zrcadlo toho pro vás může udělat maximum," potvrdil Bill Waterson ze společnosti Fujitsu, která s Big Space na vývoji zrcadel spolupracovala. Premiéru měli pohádkoví módní rádci na veletrhu technologií v Birminghamu. Do prodeje by se mohly dostat již příští měsíc.