"Chtěla bych mít výběr z první ruky. Jsem fanynka Kate Mossové," řekla šestnáctiletá Yasmine Kiddová, která si i s maminkou vydobyla první místo ve frontě na "předprodej" v nové vlajkové lodi řetězce na prestižní londýnské Oxfordské ulici. A její idol Mossová ji zatím zamávala skrze výlohu. 

Aby se Topshop vyhnul nejzběsilejší skrumáži, rozhodl se během předprodeje pouštět do obchodu skupinky zákazníků ve dvacetiminutových intervalech. Pro tuto příležitost si obchod nachystal i dvě tisícovky deštníků pro spíš nepravděpodobný případ, že by se na čekající zákazníky spustil déšť. Aby obchod předešel rvačce mezi dychtivými klienty či klientkami, rozhodl, že každý si bude smět vyzkoušet nejvýše osm kousků ošacení a nejvýše pět si odnést, samozřejmě po zaplacení. 

Během dalších dvou týdnů se padesátidílná kolekce Mossové objeví v dalších 21 zemích. Nejlevnější vestička je k mání už za cca 500 korun, nejdražší kožená bundička vyjde na více než šest tisícovek. 

Mossová, které kontrakt s Topshop vynesl sumu překračující 120 miliónů korun, není první celebritou, která se rozhodla seberealizovat se ve světě módy. Loni se do světa módy vrhl vlastní "rock'n'rollovou" kolekcí i Mossové kontroverzní přítel, hudebník Pete Doherty. Ale naposledy "zabodovala" jako módní návrhářka americká zpěvačka Madonna ve službách švédské oděvní firmy H&M, podobně jako ještě dříve australská diva Kylie Minogue. Madonna už pomohla H&M zvýšit březnové tržby o 17 procent a od Mossové se prý čeká více.