Hlavní obsah
Hubneme do plavek - trénink pro sexy ploché břicho Foto: Karel Markel, Supertělo.cz

Hubneme do plavek - trénink pro sexy ploché břicho

Nic není na ženě tak sexy, jako krásně ploché břicho. Ale jak ho získat? Stačí cvičit tím správným způsobem a dodržovat několik jednoduchých pravidel.

Hubneme do plavek - trénink pro sexy ploché břicho Foto: Karel Markel, Supertělo.cz
Hubneme do plavek - trénink pro sexy ploché břicho

Takzvaný six pack neboli ploché břicho s obrysy břišních svalů, je snem mnoha žen. Některé se o něj stále snaží, jiné nevydržely a tento boj již vzdaly. Získání six packu ovšem není nic těžkého. Stačí se hýbat, pravidelně cvičit a dodržovat několik jednoduchých stravovacích návyků.

Nejprve si představíme cvičení. Je sestaveno formou kruhového tréninku a skládá se ze tří okruhů, přičemž jeden okruh tvoří tři na sebe navazující cviky.

Hubneme do plavek: Trénink pro sexy six pack

Video: Karel Markel, Supertělo.cz

1. Sklapovačka s rovnýma nohama

Tento cvik je zaměřen na přímé břišní svalstvo a patří k náročnějším. Velice důležité je dodržovat pravidelné dýchání. Při pohybu vzhůru provádíte nádech, při návratu zpět kontrolovaně vydechujete. Pokud je pro vás cvik příliš náročný, můžete zařadit variantu s pokrčenýma nohama.

2. Rotace vsedě

Rotace vsedě jsou zaměřené jak na přímé, tak na šikmé břišní svalstvo. Pro co největší procvičení je potřeba provádět rotaci až do krajních poloh a nohy držet po celou dobu provádění cviku nad zemí. Cvik dělejte pomalu, kontrolovaně a soustřeďte se na pravidelné dýchání.

3. Rolování na míči

K poslednímu cviku budete potřebovat gymnastický míč. Během provádění udržujte rovná záda a hlavu držte v prodloužení páteře. Rozhodně ji nezaklánějte ani nepředklánějte. Během cvičení opět pravidelně dýchejte. Při rolování míče od sebe provádějte nádech, při návratu kontrolovaně vydechujte.

Poté, co ukončíte první okruh, zařaďte minutovou pauzu, a poté začněte s druhým okruhem. V tomto tréninku jsou zvoleny okruhy tři, ale samozřejmě si jejich počet můžete upravit podle vaší fyzické zdatnosti.

Jak bylo zmíněno na začátku článku, k tomu, aby byly vaše břišní svaly vidět, je potřeba řídit se i několika jednoduchými stravovacími návyky.

Nesnídejte ovesnou kaši a další potraviny plné sacharidů

Přijímané sacharidy naruší vaši inzulínovou senzitivitu a zabrání spalování tuku.

Nejezte příliš mnoho ovoce

Ovoce sice obsahuje hodně vitamínů, ale současně je plné fruktózy, což je další cukr, který přijmete. S ovocem tudíž opatrně.

Zařaďte do svého jídelníčku více ryb

Ryby obsahují velké množství omega 3 mastných kyselin, které jsou extrémně důležité pro správné fungování organismu.

O kterých nutričních radách si lidé opravdu myslí, že fungují? Odpověď najdete na webu Supertělo.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků