Tým přišel se závěrem, že slogany a věty vyřknuté v reklamách jsou často překroucené. Využívají manipulaci jen pro jedinou věc, a to prodat výrobek.

Například jogurt Ski Actvi8 uvedla společnost Nestlé na trh s tím, že dodává tělu potřebnou energii, pokud je kombinován se zdravým jídelníčkem a životním stylem. Vědci pak zjistili, že pokud člověk dodržuje zdravý jídelníček a životní styl, tento jogurt už mu nic nedodá a nepocítí žádnou změnu své vitality či zdravotního stavu.

Stejně tak britský řetězec vyrábějící "zdravější" sendviče Pret A Manger zmiňuje, že jejich sendviče nepoužívá chemikálie jako benzoát sodný. Ten je přitom obsažen přirozeně v brusinkách či jablkách. Ačkoli této látce se tedy vyhýbají, dusitan sodný a hydrogen uhličitan sodný už jim tolik nevadí.

Kosmetika je výnosným obchodem

Dalším výrazně výnosným obchodem jsou reklamy na kosmetické přípravky velkých firem, které se snaží přitáhnout co nejvíce zákaznic. Ty prý při používání jejich produktů výrazně zlepší svou pleť a jejich vrásky zmizí. Firmy však používají ingredience, které naopak pokožce škodí.

Vzácné není ani prezentování "přírodních" přípravků. Ty  mají ve skutečnosti k přírodě na míle daleko, jelikož jejich výtažky jsou syntetické.

České zákaznice používají především zahraniční kosmetiku, spotřeba  produktů domácí výroby klesá. Hodnota dovezených rtěnek, očních stínů, řasenek a dalších krášlících přípravků na oči a rty dosáhla loni 629,9 miliónu korun. Dovoz šamponů se vyšplhal na částku  584,4 miliónu korun.