Týž den Quincy Jones vystoupí na velkém koncertu na basketbalovém stadiónu v soulském Olympijském areálu, kde se představí též populární korejští interpreti Tiger JK, Yoon Mi-rae a Kim Tae-woo.

Podle dohody má Jones pomáhat prosazovat korejské interprety ve světě při vydávání jejich desek a zařizování koncertů. Naopak CJ E&M se bude starat o Jonesovy koncerty v Asii.

Za kontraktem stojí viceprezident CJ E&M I Mje-kjong, který byl dva roky v Jonesem v kontaktu.

Podobné aktivity mají velkou podporu i u jihokorejského státu, který na vývoz kultury do zahraničí má zřízeno hned několik organizací s úhrnnými rozpočty několik miliard korun. Pro podporu korejského popu (K-pop) je příslušná mimo jiné Korejská agentura pro podporu tvůrčího obsahu (Korea Creative Content Agency) KOCCA, jejíž roční rozpočet dosahuje stovek miliónů amerických dolarů, které jdou kromě populární hudby i do oblasti animace komiksu. Podle výzkumu sekce zahraničního obchodu Ministerstva kultury, sportu a turistiky Korejské republiky se za každých sto dolarů investovaných do propagace korejské kultury v zahraničí vrátí zpět více než pětinásobek v tržbách za korejské zboží.