„Hovořili jsme s Airbusem a Rolls-Roycem, vyměnit se musí asi 40 motorů. Budeme vést každodenní rozhovory s Rolls-Royce, abychom určili, které motory potřebují vyměnit," řekl ředitel. Později společnost doplnila, že příčinou havárie byla celá "série selhání".

Qantas poté, co musel jeho Airbus A380 letící ze Singapuru do Sydney se 459 pasažéry na palubě nouzově přistát hned po startu, uzemnil všech šest svých A380. [celá zpráva]

Obřích čtyřmotorových airbusů poháněných trenty je v provozu celkem dvacet, dále je využívají německá Lufthansa a Singapore Airlines. Air France a Emirates užívají A380 poháněné jinými motory.

Minulý týden Rolls-Royce zjistil, že požár motoru způsobil únik oleje a určil, která součástka to zavinila.[celá zpráva]

Qantas už vyměnil tři motory u svých Airbusů A380. Singapore Airlines, která je s jedenácti stroji jejich největším uživatelem, vyměnily tři motory. Lufthansa pak jeden, ale z jiných důvodů.

Rolls-Royce uvedl, že problémy budou mít malý vliv na jejich zisky v letošním roce. Airbus zmínil, že problémy mohou zpozdit další dodávky velkoletadel, ale zatím je příliš brzo, aby se dalo říci, jak velký dopad bude.