V pozadí se ozývají výbuchy, zatímco dav lidí nadšeně hřmí po projevu řečníka. Scénu původně doprovázel slogan: „Ani Hitler neměl současně Východ a Západ“. Mluvčí firmy potvrdil, že motto bylo změněno na: „Nikdo neměl nikdy Východ i Západ“. Fráze měla dokreslovat „revoluční schopnost kosmetického produktu zároveň zvlhčovat a uklidňovat pleť“.

Coreana tvrdí, že o insignii připomínající nacistickou symboliku, nic neví. Firma Korad, která kostým navrhovala, však potvrdila, že reklama měla asociovat nacismus a diktátorského vůdce německé říše Adolfa Hitlera.

Kampaň údajně neměla oslavovat Hitlera, ale kosmetiku, která bude slavit úspěchy na východě i západě, což se Hitlerovi nepodařilo.

Proti kampani protestuje mnoho organizací, včetně Centra Simona Wiesenthala v Los Angeles. To jihokorejskou firmu vyzvalo ke stažení reklamy. „Tyto výjevy a analogie jsou urážkou památky obětí holokaustu,“ napsalo v dopise.