Článek
Komise v předběžné zprávě uvedla, že příčinou mimořádné události mohl být jistič v pozici vypnuto. Zmíněná 19stránková zpráva oficiálně nestanoví příčinu nouzového přistání a ani nevznáší žádná obvinění, ale pouze popisuje události, které incidentu předcházely a které po něm následovaly.
Komise tak zjistila, že jeden z elektrických jističů přiřazený k přistávacímu podvozku byl v pozici vypnuto a že hadička s hydraulickou kapalinou byla poškozena. Vypnutý jistič zabezpečuje několik systémů stroje včetně náhradního okruhu vysouvání podvozku. [celá zpráva]
Boeing 767 směřoval na varšavské letiště Okecie z New Yorku. Kvůli poruše podvozku více než hodinu v doprovodu stíhaček F-16 kroužil nad Varšavou. Během nouzového přistání vypukl malý požár, hasičům se ho ale hned podařilo uhasit. Kapitán letadla Tadeusz Wrona i ostatní členové posádky se v Polsku stali okamžitě hrdiny. [celá zpráva]