Brown uvedl, že měl v očích slzy, když mu novináři z mediální skupiny New International sdělili, že Sun má detaily o zdravotním stavu jeho syna Frasera, který má cystickou fibrózu. Přál si, aby tyto informace zůstaly utajeny.

„(Moje žena) Sarah a já jsme tím byli neuvěřitelně rozrušeni, mysleli jsme na jeho budoucnost, na naši rodinu,“ sdělil Brown. Dodal, že neví, jak se Sun dostal k podrobnostem ze zdravotních záznamů.

Murdochova skupina News International uvedla, že s metodami, které použil Sun při získávání informací o Fraserovi, je spokojena.

Sporná reportáž o koupi bytu

V listu Sunday Times se objevila na titulní straně v době, kdy byl ve funkci premiéra, informace, že koupil byt od Roberta Maxwella pod cenou. Podle něj bylo vše zcela vymyšlené.

Brown obvinil noviny, že získaly přístup k jeho právní dokumentaci i k účtu u stavební společnosti: „Jsem šokován, co se stalo, protože je to napojeno na známé kriminálníky, kteří byli najati lidmi spolupracujícími se Sunday Times.“

Dodal ještě, že mají–li takové metody úspěch i u premiéra, který je střežen, jak se jim může bránit obyčejný občan, jako byla rodina unesené a zavražděné Milly Dowlerové. [celá zpráva]

Do jejího mobilu pronikl detektiv najatý lidmi z bulvárního nedělníku News Of The World , jehož vydávání bylo v neděli ukončeno. [celá zpráva]

Brown se hájí, že nezasahoval

Brown také popřel, že by dělal málo, aby zabránil tomu, jak tisk zneužíval moci. Uvedl, že uvažoval i o vyšetřování, ale dodal: „V tu dobu bylo jen málo lidi, kteří by akceptovali, že je správné to udělat.“

Bývalý ministr vnitra labouristů Alan Johnson dodal, že vyšetřování by bylo bráno jako politický útok na konzervativce, protože tiskový odbor dnešního premiéra Davida Camerona vedl bývalý šéfredaktor bulváru News Of the World Andy Coulson. [celá zpráva]