Snímky zjevně pořídila osoba nebo osoby, které měly do zámku přístup. Mohlo se jednat o dělníky. Na fotografiích figurují i dva lidé, jak pózují u interiérového zařízení. Zřejmě rovněž jde o pracovníky.

Podle správce ruského serveru Sergeje Kolesnikova pocházejí peníze, za něž byl palác u Černého moře vybudován, především z darů ruských byznysmenů. Americký list The Washington Post napsal, že nemovitost se začala stavět v roce 2005. Ze snímků vysvítá, že dostavba ještě pokračuje.

Ruskou verzi WikiLeaks neprovozuje tým kolem Juliana Assange. Stránka RuLeaks.net se jeho projektem ale inspirovala a počátkem měsíce vyzvala Rusy, aby jí zasílali informace o korupci veřejných činitelů. Stránku po zveřejnění fotografií paláce ve středu paralyzoval počítačový útok.

Průčelí paláce