Do práce nenastoupili letoví dispečeři a železničáři. Na letištích tudíž odbavili o 30 až 50 procent méně letů než za běžného provozu. Postižení se nevyhnula ani železniční doprava, avšak výluky nedosáhly takového rozsahu jako při předchozí stávce zaměstnanců vysokorychlostních železnic.

Potíže stále působí už měsíc trvající stávka v přístavu Fos-Lavera u Marseille. Kvůli ní váznou dodávky surové ropy do rafinérií, ačkoli zaměstnanci některých z nich se už rozhodli vrátit se do práce.

Fakt, že stávky a pouliční protesty ztrácejí na síle, přiznal i Jean-Claude Mailly, šéf odborové centrály Force Ouvriere.

„Dění kolem reformy zanechá ve francouzské společnosti hluboké jizvy. Na tom nemění nic fakt, že na protestním hnutí se už projevuje určitá únava,“ řekl.

Průměrný věk odchodu do penze
Francie 59, 3
Itálie 60, 8
Německo 61, 7
Británie 63,1
Nizozemsko 63, 2
Švédsko 63, 8