Opoziční poslanec Tomáš Galbavý označil postup za servilitu. „Je to ukázkový příklad cenzury. Ředitel televize je servilní přisluhovač,“ uvedl Galbavý.

Místo vysvětlení, co mu na reportáži vadilo, generální ředitel STV Štefan Nižňanský obvinil redaktory z povrchnosti a neprofesionality. Deník Sme upozornil, že sociální podniky patří do kompetence ministerstva práce, sociálních věcí a rodiny, v jehož čele stojí Viera Tomanová ze Smeru. Reportáž měla poukázat na nefunkčnost těchto podniků.