Zhruba minutu trvající reklama surovým způsobem ukazuje, jak kouření ničí zdraví. Klip se tentokrát nezaměřil na kouřové opary, lékařské prostředí, statistiky či obrázky zničených plic.

Aktérem je mladý muž, který krátce po zapálení cigarety umírá. Smrti předchází brutální zmlácení jakoby neviditelnou osobou. Rvačka naznačuje, že kouření člověka ničí a postupně likviduje, přestože to na zevnějšku kuřáka nemusí být zřejmé. K tomu se přidává kašlání krve a krvácení z nosu. Kampaň proti kouření je kromě televizní reklamy také na letácích a billboardech.

Klip je evidentně inspirován obdobnými reklamami, které varují před řízením po požití alkoholu či nepřipoutáním se za jízdy. V Česku podobná kampaň běží pod názvem Nemyslíš, zaplatíš. Emotivní videa natáčel režisér Filip Renč. [celá zpráva]