O čtyřech obětech informovali zasahující hasiči. Původní zprávy uváděly jen tři mrtvé. Čtyři oběti potvrdil i ministr národní obrany Bogdan Klich.

Stroj havaroval kolem 17. hodiny v prostoru letiště Babi Dol na severu Polska.  Stroj začal po pádu hořet.

Letoun zřejmě patřil námořnictvu, protože havárii potvrdil mluvčí válečného námořnictva Bartosz Zajda. Podle něj byl stroj na rutinním cvičném letu.

Ministr obrany Bogdan Klich nařídil vytvoření komise, která má zjistit příčiny nehody. Až do odvolání zastavil všechny lety strojů typu Bryza.

 PZL-Mielec M-28 Bryza
PZL M-28 je lehký hornoplošný transportní letoun kategorie STOL, tedy s krátkým vzletem. Jde o derivát licenčně vyráběného sovětského Antonovu An-28. Jeho výroba byla předána do Polska v roce 1978, kde první kus opustil brány továrny v roce 1984. V devadesátých letech firma PZL stroj modernizovala, vybavila ho dvojicí amerických turbovrtulových motorů Pratt & Whitney PT6A-65B s vrtulemi Hartzell i západní avionikou (přístroji). Stroj poprvé vzlétl v roce 1993. Do roku 2006 jich bylo vyrobeny čtyři desítky. Polské letectvo a námořnictvo užívá několik kusů jako transportní, pro výcvik paradesantních jednotek a pro hlídkování nad Baltským moře. Existuje i protiponorková verze.