První den jezdila nová linka zdarma a zájem byl obrovský. "Je to nádherný pocit, že si můžu zajet do Rakouska městskou linkou. Když tu stála železná opona, bylo to něco nepředstavitelného," říká Ondrej Kramár. "Nastupoval jsem do bratislavského dopravního podniku jako řidič v roce 1985. Kdybych byl tehdy tvrdil, že budu jezdit na lince do Rakouska, asi by mě zavřeli do blázince," přidává se řidič nové linky.

"Autobusová linka umožní, aby naši obec navštívili také Slováci, kteří nevlastní automobil. Linku budou určitě využívat také naši občané na návštěvu Bratislavy," říká starosta Wolfsthalu Gerhard Schödinger. Wolfsthal má 1 100 obyvatelů a žije zde už několik desítek slovenských rodin.

O víkendu bude k autobusu připojený přívěs na převoz kol. Na rakouské straně jsou totiž vybudované cyklistické tratě o délce několika desítek kilometrů. Za přepravu kola se platí 25 korun. 

Vedení bratislavského dopravního podniku přiznává, že linka do Wolfsthalu je pilotním projektem. Podnik uvažuje o prodloužení linky do Hainburgu, o zřízení linky do další rakouské obce Kitsee a do maďarské obce Rajka. Do těchto příhraničních obcí se stěhuje stále více Bratislavanů. Při současných rekordních cenách nemovitostí v Bratislavě jsou totiž pozemky, byty i domy v příhraničních oblastech Rakouska a Maďarska levnější.