O vyzvednutí 75 těl informoval viceprezident asociace pozůstalých po havárii Robert Soulas. Uvedl, že těla zatím nebyla identifikována. K vyzvednutí se přistoupilo po dohodě s pozůstalými. Francouzský soud vyzvedávání těl 12. května zakázal, protože první dvě se cestou na hladinu rozpadla. Obával se, aby nebyly poraněny city pozůstalých. [celá zpráva]

Sám Soulas ale není příznivcem vyzvedávání: "Osobně bych byl radši, kdyby se těla našich milovaných nechala na dně moře."

Trosky airbusu, na jehož palubě zemřelo 228 osob, se podařilo najít počátkem dubna i s ostatky cestujících. [celá zpráva] První tělo bylo vyzvednuto 5. května. [celá zpráva]

Podle pátracího týmu však bylo v tak zbědovaném stavu, že se cestou na hladinu začalo rozpadat. Proto se uvažovalo, že se ostatní těla nechají pod hladinou.

Černé skříňky odhalily detaily katastrofy

Na začátku května byly také vyzvednuty černé skříňky z airbusu, jedna se záznamy hovorů v kabině, druhá s technickými údaji. [celá zpráva] V půlce května se ukázalo, že data nejsou zničena a lze je přečíst. [celá zpráva]

Černé skříňky odhalily poslední okamžiky letu stroje. Piloti se snažili vyhnout bouři, snížili rychlost, uhnuli doleva a začali stoupat. Při stoupání se ale úhel náběhu letadla příliš zvětšil, rychlost poklesla pod pádovou a stroj se zřítil.[celá zpráva]

I když francouzský úřad pro vyšetřování BEA neuvedl, kdo katastrofu způsobil, list Le Figaro ji připsal pilotům. [celá zpráva]

Zatím nebylo zveřejněno, zda nedošlo k poruše přístrojů, o níž se spekulovalo a kvůli které se také vyměňovaly u airbusů řady 330 a 340 pitot statické trubice. Pokud by byly vadné, posádka by dostávala nepravdivé údaje o výšce a rychlosti.