Mimořádná událost se stala 20. dubna na letu z Dallasu do Paříže. Deset minut po startu posádka i cestující zaslechli velký hluk z břicha stroje. O dalších šest minut později uslyšeli velkou ránu . „Znělo ta jako exploze,“ uvedl jeden ze stevardů.

Pilot se však rozhodl pokračovat v letu, protože přístroje nic zvláštního neukázaly. Domníval se, že rachot způsobil pohyb špatně upevněného nákladu.

Více snímků chybějícího panelu na trupu letadla na blogu novin Dallas Observer

American Airlines případ vyšetřují. Tvrdí, že nikdo z cestujících ohrožen nebyl. Podle společnosti jednal pilot správně.

„Kapitán udělal přesně to, co chceme. Nerozhodl se v nejistotě, poslal druhého pilota na záď letadla, aby si poslechl, jestli hluk trvá, ale netrval,“ píše se v zprávě aerolinek.

Odborník na leteckou dopravu Denny Kelly ale tvrzení zpochybňuje. Podle něj se měl pilot vrátit. „Letíte nad vodou a jste tři hodiny vzdáleni odevšad a něco špatného se může stát.“