TV Martí, nazvaná po kubánském spisovateli a bojovníku za svobodu z 19. století, je součástí amerického Mezinárodního úřadu pro vysílání (IBB). Mezi sesterské kanály patří například Hlas Ameriky nebo rádio Svobodná Evropa.

TV Martí však v současnosti čelí vlně kritiky za to, že ročně utrácí kolem deseti miliónů dolarů (211 milionů korun) za pořady, které jen výjimečně mohou vidět ti, jimž je určeno. Rozhlasové a televizní vysílání TV Martí totiž Kuba dlouhodobě blokuje.

V minulých letech byla TV Martí, která začala vysílat v roce 1990, dostupné pouze přes internet.