Není pochyb o tom, že poslední ohlášené lety Concordu budou vyprodány do posledního místa; je to stav, který provozovatelé supersoniku již dlouho nezažili.

Zejména po havárii Concordu v červenci 2000 u Paříže, při které zahynulo 113 osob, zájem velmi poklesl, a další ranou bylo zahájení irácké války. Tak začátkem dubna bylo na lince Air France obsazeno v Concordu pouhých 12 míst z 92.

Concordy možná převezme společnost Virgin Atlantic

British Airways vyřadí Concorde z provozu koncem října. Air France tak učiní k 31. květnu, ale s tím, že pokud to ekonomické podmínky dovolí (pokud bude zájem), může mezi květnem a říjnem ještě jednotlivé lety uskutečnit. Slavný nadzvukový stroj, který nyní spojuje pouze New York s Paříží a Londýnem, mohl přitom být v provozu z technického hlediska ještě několik let, nejméně do 2009.

Vedení úspěšné levné letecké společnosti Virgin Atlantic již slíbilo, že pokud by se po přezkoumání provozních nákladů Concordu prokázalo, že je lze provozovat se ziskem, převezme je. Vychází mimo jiné z toho, že British Airways dostala v 70. letech letadla od vlády za jednu libru a že tehdy britská vláda slíbila, že kterákoli jiná britská firma by je mohla mít za stejný symbolický poplatek. To se týká i odbavovacích terminálů.