"Šel jsem do toho se vším všudy. Kdybych dnes prohrál, jsem bezdomovec," řekl po vynesení rozsudku viditelně šťastný Galloway. Peníze jsou podle něj jen malou náplastí na prožité ponížení.

DT otiskl článek loni v dubnu. Vše zdůvodňoval veřejným zájmem. Britové prý měli právo vědět, kdo sedí v parlamentě. Podklady k textu údajně získal z dokumentů zajištěných na ministerstvu zahraničí v Bagdádu.

Podle nich dostával poslanec ročně od Husajnova režimu 375 tisíc liber (asi 16,13 mil. Kč), a to z peněz získaných v programu léky a potraviny za ropu. Galloway však tvrzení novin vždy popíral jako nepravdivá. Nemohl se k nim navíc v DT téměř vyjádřit.

Potrestaný deník uvedl, že vynesený rozsudek "poškozuje principy svobody slova". List ale uvedl, že se proti rozhodnutí soudu nebude odvolávat.