Po vytvoření výjimečného čísla, které vyšlo týden po atentátech a místo obvyklých několika desítek kusů se jej prodalo na osm miliónů, si redakce vzala čas na odpočinek, který prý její členové nutně potřebovali.

Někteří údajně chtěli tvořit ihned poté, co zvláštní vydání zaznamenalo historický úspěch a snažili se udržet se na jeho vlně. "Nakonec jsme našli kompromis, shodli se na datu vydání a bylo jasné, že od této chvíle se opět vrátíme k týdení periodicitě," řekl AFP šéfredaktor Gérard Biard.

O tom, co bude na obálce nového čísla, se podle tradice rozhodne na pondělní poradě. Tématu radikálního islámu se podle Biarda list, jehož někteří spolupracovníci čelí výhrůžkám smrtí, vyhýbat rozhodně nebude, prý zvláště kvůli nedávnému útoku radikálů v Kodani. Nové číslo však bude obsahovat i jiná témata včetně Řecka či kauzy obviněného někdejšího šéfa Mezinárodního měnového fondu Dominiqua Strausse-Kahna.

Rekordní osmimiliónový prodej se patrně opakovat nebude, nicméně magazín, který loni čelil vážným finančním problémům, má podle AFP o nejbližší budoucnost postaráno. Jen počet jeho předplatitelů se z 10.000 před atentáty zvedl na dvacetinásobek.

Časopis Charlie Hebdo se stal  7. ledna terčem teroristického útoku, při němž zahynulo celkem dvanáct lidí. Byli mezi nimi šéfredaktor týdeníku Stéphane Charbonnier zvaný Charb, jeho ochranka a velká část redakce.