Nouzové přistání proběhlo podle vyjádření Air France hladce. Co způsobilo poruchu motoru, není prozatím jasné. Vše osvětlí až důkladná technická prohlídka stroje. Cestující ve své cestě do New Yorku pokračovali jinými leteckými spoji. Prohlášení společnosti neuvedlo další podrobnosti.

Podle mluvčího kanadské pobřežní hlídky Harveye Vardyho hlásila posádka letadla poprvé poruchu na jednom ze čtyř motorů ve středu ráno místního času. Posádka motor vypnula a posléze požádala o nouzové přistání v Halifaxu na východním pobřeží Kanady.

V lednu se musel jeden Concorde Air France vrátit do Paříže poté, co posádka nad Atlantikem zjistila, že nemůže překonat rychlost zvuku. Problémy s motorem vyděsily cestující Concordu společnosti Air France i v listopadu loňského roku. Tehdy jeden z motorů vysadil a letadlo se propadlo o 8000 metrů.

Pochybnosti o bezpečnosti supersoniců se vyrojily po tragické havárii Concordu v červenci 2000. Krátce po startu explodoval Concorde se 113 lidmi na palubě. Nikdo nehodu nepřežil. Vyšetřování ukázalo, že tragédii způsobila prasklá pneumatika, která prorazila palivovou nádrž. Po nehodě byly starty všech Concordů zastaveny. Obnovení letů se příznivci nadzvukového létání dočkali v listopadu 2001.