Ústřední volební komise ale tvrdí, že televize neporušila zákon - prý jen informovala o Putinově volebním programu. Zároveň ale komise vyzvala televizní stanice, aby o vystoupeních kandidátů referovaly vyváženě a nestranně.

Putin, který je jednoznačným favoritem ruských prezidentských voleb v polovině března odmítl účast v televizních debatách kandidátů. Zřekl se také vysílacího času, na který má ve státní televizi právo každý kandidát. Vedení televize se k záležitosti nevyjádřilo.