Organizace Madge rozmístila ve dvou velkých novozélandských městech Wellington a Auckland celkem sedm billboardů. Reklamní kampaň má rozvířit veřejnou debatu o geneticky modifikovaných potravinách a upravovaném mléku.

"Když vědci upravují krávy, aby produkovaly stále více mléka, proč bychom nemohli geneticky měnit ženy, aby se také pustily do produkce mléka?," táží se zástupkyně organizace Madge. "Je sice trošku děsivé se vidět se čtyřmi prsy, ale za správnou věc mi to stojí. Geneticky upravované potraviny jsou svinstvo," prohlásila modelka, rovněž aktivní členka organizace, která se pro zvláštní kampaň dala angažovat. Shodou okolností je neteří autorky billboardu Alannah Currieové.

"Bylo to docela komické. Sotva se objevila na billboardech, začali si její známí a lidé, kteří ji poznávali, myslet, že má opravdu čtyři prsy. Ve skutečnosti je to zdravá a krásná dívka. Obětovala se pro dobrou věc," míní autorka plakátu. Celý projekt je financován z příspěvků a darů organizace Madge.