Nad nabídkou živit se podomním prodejem kosmetiky by ještě před nedávnem řada univerzitních absolventů nejspíše ohrnula nos. Tvrdá konkurence a nedostatek pracovních míst v období hospodářské recese hraje do karet nabídce společnosti Avon, jež láká do svých řad absolventy britských vysokých škol.

Avon je reprezentován více než 6 milióny prodejců po celém světě, z toho 150 tisíci ve Velké Británii, kde působí již 50 let. Cílem současné náborové kampaně této společnosti je nalákat k podomnímu prodeji až 40 tisíc vysokoškolských absolventů, což částečně souvisí i s blížícím se předvánočním obdobím, ve kterém prodejce kosmetiky každoročně zpravidla posiluje stavy dealerů.

Společnost se snaží vyvrátit názor, že podomní prodej kosmetiky je například pro absolventy práv nebo ekonomie ztrátou času. Naopak láká nové spolupracovníky na možnost nasbírat zkušenosti s oslovováním nových zákazníků, které pro ně mohou být velmi důležité v budoucí kariéře.