Studenti mohli zábavnou formou poznat, čím se Skupina ČEZ zabývá a jaké jsou zde možnosti pracovního uplatnění. Statistiky zaznamenaly přes 15 000 unikátních návštěv, do samotné soutěže se zapojilo 1521 vysokoškoláků a 1150 středoškolských studentů.

O výhercích rozhodly nejen správné odpovědi na všechny otázky, ale také nejbližší tip na cenu akcií Skupiny ČEZ k určitému datu. Čtyřicet výherců – řádně zapsaných studentů gymnázií nebo středních odborných učilišť, středních a vyšších odborných škol nebo vysokých škol se sídlem v České republice s technickým zaměřením – nyní přebírá vyhrané notebooky, komunikátory a další ceny.

Znalostní soutěž byla prvním krokem prezentace Skupiny ČEZ jako preferovaného zaměstnavatele. ČEZ oslovuje studenty také na veletrzích pracovních příležitostínebo na sociální síti facebook. Brzy se představí i upravené internetové stránky věnované náboru.