Noví majitelé navyšují kapacitu výroby, aby uspokojili své zákazníky.

„Na našich zákaznících nám velmi záleží, stejně tak jako na kvalitě piva,“ říká ředitel pivovaru, Miroslav Harašta a vzápětí vysvětluje: „Poptávka po našem pivu byla vysoká a předčila naše očekávání, nechtěli jsme však za žádnou cenu slevovat z kvality a urychlovat výrobu a také jsme nechtěli, aby zákazníci odcházeli s nepořízenou, což se letos už několikrát bohužel stalo. Proto se nám díky úvěru od České spořitelny daří rozšířit výrobu o téměř dva roky dříve, než bylo v původním plánu.“

První část technologického zařízení v minulých dnech dorazila do pivovaru, druhá část bude dodaná v druhé půli září. Kapacita výroby se tím zvedne na 10 000 hl/ročně a první takto „navýšená“ várka piva dorazí ke svým zákazníkům během listopadu. Jak stručně situaci vystihuje sládek Jarošovského pivovaru Milan Esender, který se navýšení kapacity už nemohl dočkat: „No konečně je to tu.“

Jarošovské pivo si u místních i přespolních velmi rychle vybudovalo dobrou pověst, výroba striktně dodržuje tradiční postupy řemeslného pivovaru, používá místní suroviny i fortel Hradišťských sládků. Zákazníci se mohou těšit na stálý sortiment: Jarošovská Desítka (10%), Jarošovský Jura (11%), Jarošovský ležák (12%) a Jarošovský Šohaj (14%). A každý měsíc pak na nový speciál. V září to bude 16% speciál uvařený na počest svatého Rocha a svatého Václava, patrona to Českého piva.

Pivovar se pravidelně zapojuje do kulturního života města Uherské Hradiště a podílí se, či pomohl více než 40 kulturním, sportovním akcím, nadačním aktivitám. V den otevřených dveří pivovar praskal ve švech, všichni byli zvědaví, jak to vlastně v novém Jarošovském pivovaru vypadá a kdo tedy to „jejich“ pivo vaří. Ne méně si návštěvníci užili zábavu a točené Jarošovské pivo na III. Hradišťských pivácích na Masarykově náměstí v Uherském Hradišti a pivovar si opět budou moci prohlédnout a užít na Slavnostech piva, které se konají v říjnu pod názvem Jarošovský Oktoberfest. Ač je Slovácko tradičně vinařským regionem, nevyhýbá se pivovar ani vinařským akcím a první zářijový víkend bude jediným a prvním pivovarem na putování Vinohradskou ulicí.

Když na výlet, tak s turistickou navigací Mapy.cz. Aplikace je zdarma a funguje i bez signálu.