Večer se skládal z ukázek domácí tvorby, která takřka nezní v rozhlase veřejnoprávním, natož komerčním. Ukázky z produkce alternativních kapel jako Jananas, DVA, Květy nebo kladenského Zrní byly prokládány Rejžkovými komentáři.

Zámek hrůzy aneb připomenutí největších "perel" normalizačního popu se tentokrát nekonalo. Autor pořadu zabrousil do minulosti ještě dále. Písní Slavík a píchačky připomněl budovatelské ryčné dechovky, které postavil do kontrastu s Plechovou hubičkou Tomáše Hanáka a jeho kolegyň z divadla Sklep.

V první polovině programu se vzpomínalo i na nedávno zesnulého Ladislava Kantora, hudebníka a polistopadového poradce prezidenta Havla, nebo geniálního kytaristu Otu Petřinu, kdysi začínajícího jako „zázračné dítě“ v Golden Kids a odcházejícího jako pojem tuzemské pop i rockové scény.

V průběhu pauzy mohli návštěvníci napsat na připravené lístečky dotazy všeho druhu, které se během druhé poloviny pořadu snažil J. Rejžek zodpovědět. Po přestávce účastníky čekal průřez nejzajímavějšími zahraničními alby poslední doby a nejpestřejšími styly a žánry - africká hudba, irský folk, klezmer, evropská etnická hudba a další. Nejvíce posluchače zaujala Rhiannon Giddens s prvním sólovým albem, na kterém zpívá písně staré desítky let.

Jan Rejžek také představil svou novou knihu Jak tohle vůbec můžete otisknout! Jde o souborné vydání hudebních kritik, recenzí a rozhovorů mapujících zásadní období jeho hudební publicistiky. Z devítisetstránkové knihy přednesl krátké pasáže, většinou kritické dopisy od čtenářů.

Kdo čekal setkání se žlučovitým zuřivcem, čeká dodnes. V hudebních kulisách, mezi vzpomínkami na přátele nebo oblíbené tituly z literatury, nikdo takový nebyl. I proto se pořad protáhl do příjemných pozdních večerních hodin.

Besedy vznikla za finanční podpory kulturní komise Rady města Kladna.

Když na výlet, tak s turistickou navigací Mapy.cz. Aplikace je zdarma a funguje i bez signálu.