Cílem nebylo logo výrazně změnit či vytvořit zcela nové, jako to učinily v této době mnohé knihovny, ale pouze dodat moderní nádech tomu stávajícímu. Zjistilo se totiž, že dosavadní logo má řadu zastánců, a tak se knihovna také přiklonila k tomu zachovat tradici a spojit ji s novými typografickými trendy. 

V logotypu byla ponechána původní kresba budovy knihovny od F. Müllera a modernizována byla textová část. Značka nyní funguje jak společně s písmem, tak samostatně. Změnila se také barevnost – logo existuje kromě základní černé varianty také ve vínové barvě a v kombinacích černá-vínová. Propagační tiskoviny knihovny pak volně vycházejí z loga – v různých variantách se na nich objevuje motiv typické siluety budovy knihovny. Tento spojující prvek umožňuje snazší vizuální orientaci čtenářů a návštěvníků akcí – díky němu jsou tiskoviny knihovny snadno rozpoznatelné.

Když na výlet, tak s turistickou navigací Mapy.cz. Aplikace je zdarma a funguje i bez signálu.