Cílem návštěvy bylo mimo jiné zařídit, aby se děti nebály bílých plášťů a už vůbec ne reflexních uniforem. V úvodu si učitelka zavolala záchrannou službu pro topící se plyšovou kočku, kterou společně s dětmi vytáhla z rybníku. Studentky dětem ukázaly nasimulovaný zásah - obvázaly kočce tlapky a transportovaly ji do nemocnice.

Následně na děti čekala tři připravená stanoviště. Na prvním byl připraven pracovní list s obrázkem chlapce, který má neštovice. Děti ho musely ošetřit tak, že mu pupínky natřely "pudrem" (bílou barvou). Na druhém stanovišti si každé dítě ošetřilo svého plyšáka, což vyžadovalo naučit se obvazovat zraněné pacičky a ocásky. Na posledním stanovišti byli tři nemocní plyšáci, každého trápilo něco jiného. Jeden byl smutný, druhý měl bolesti břicha a třetí zlomenou packu. Úkolem dětí bylo zjistit, co pacienta trápí a najít vhodnou léčbu.

Děti pochopily podstatu zdravotnické záchranné služby, vědí, kam se nejen plyšový pacient po zaléčení transportuje, a dokonce si pamatují, kam mají v případě nouze volat. Na závěr studentky dětem slíbily, že všem "bílým plášťům" – pánům doktorům vyřídí, aby na ně byli v případě nemoci hodní. Všichni si návštěvu moc užili a obě strany se těší na další vzájemnou spolupráci.

Když na výlet, tak s turistickou navigací Mapy.cz. Aplikace je zdarma a funguje i bez signálu.