Článek
„Nový, moderní a nadčasový web byl ušitý na míru přímo našemu obchodnímu centru,“ uvedl ředitel Zlatého jablka Jiří Kratochvíl. „Jeho prostřednictvím chceme přinést zákazníkům přehledné strukturované informace cílené na jejich individuální potřeby a nákupní preference,” dodal.
Responsivní web spustilo Zlaté jablko už v průběhu měsíce dubna a v těchto dnech jej doplnilo i o první verzi speciální mobilní aplikace. Ta nabízí zákazníkům rychlý a pohodlný přístup k informacím o dění v centru, přináší aktuální akce a výhodné nabídky obchodníků i přehled o volné kapacitě parkovacího domu nebo programu filmových představení v multikině, na které je možné si on line zakoupit vstupenky.
„Aplikace umí díky push zprávám upozorňovat uživatele mobilního telefonu na marketingové akce jednotlivých prodejen, takže zákazníci mají okamžitě informace o aktuálních nabídkách, které by si rozhodně neměli nechat ujít,“ řekl Jiří Kratochvíl.
Stejně jako na novém webu i v aplikaci mohou získat příznivci aktuálních trendů žhavé novinky z módního světa díky novému fashion blogu Zlatého jablka.