Článek
Jedná se příměstské vlaky, které byly zakoupeny a kompletně zrekonstruovány. S jejich nasazením se počítá v nejbližší době na trati Kralupy nad Vltavou - Praha Masarykovo nádraží – Praha-Libeň - Benešov u Prahy. Při jízdě zdarma si mohli cestující prohlédnout interiér vlaku a srovnávat s jednotkami, které zde pravidelně jezdí, a to jsou 810.
Vozy řady 810 jsou často přezdívány „autobus“ kvůli konstrukci a použitým součástkám (autobusový motor a převodovka). A první kusy byly vyrobeny již v roce 1975.
Motorová jednotka české řady 845 je jednotka německého označení 628.2, vyráběná v letech 1986–1996 v Německu ve vagónkách Duewag a Waggon Union. Skládá se z jednoho motorového a jednoho řídicího vozu. Maximální rychlost je 120 km/h, uspořádání podvozků 2'B'+ 2'2', rozchod normální 1435 mm. Deset těchto jednotek si v létě 2012 koupil od Deutsche Bahn český dopravce Arriva vlaky s. r. o. a nechal provést částečnou rekonstrukci v šumperské firmě Pars nova. V rámci rekonstrukce byl kompletně obnoven interiér, dosazena sedadla Regio+ a vozy dostaly nový lak.
Ve stanici Všeradice si mohli návštěvníci v klidu prohlédnout vlak a diskutovat s obsluhou vlaku včetně strojvedoucích. Vlak zde byl vystaven asi tři hodiny.