Hlavní obsah
V létě nemocnice oslovila své pacienty i návštěvníky, zda by se nepodíleli na rozšifrování „kryptogramu“ BULOVKA. Foto: Martin Šalek

Korporátní identitu Bulovky doplnili pacienti a návštěvníci nemocnice

V rámci korporátní identity má Bulovka nové symboly, které umístila na své prapory - s logem a s kryptogramem, který vznikl s pomocí pacientů a návštěvníku nemocnice.

V létě nemocnice oslovila své pacienty i návštěvníky, zda by se nepodíleli na rozšifrování „kryptogramu“ BULOVKA. Foto: Martin Šalek
Korporátní identitu Bulovky doplnili pacienti a návštěvníci nemocnice

V létě nemocnice oslovila své pacienty i návštěvníky, zda by se nepodíleli na rozšifrování „kryptogramu“ BULOVKA, tzn. zda by nepomohli najít ke každému písmenku odpovídací slovo, které by nějak nemocnici charakterizovalo či mělo by charakterizovat z jejich pohledu. Přes facebookové stránky i emailovou poštou přišlo několik desítek návrhů a výsledná podoba vznikla zkombinováním dvou z nich.

“V životě firmy, instituce či jedince jsou z hlediska public relations neboli vztahů s veřejností nejdůležitější pouze tři události – vznik, zánik a změna. A v procesu těchto změn se od začátku roku nachází právě Nemocnice Na Bulovce,“ zdůvodnil ředitel nemocnice MUDr. Petr Zajíc, MBA a dodal: „Dnes již nestojí otázka ve smyslu, zda design ano či ne, ale jakou kvalitu design má a jak dobře komunikuje své vlastnosti veřejnosti. I proto jsme o pomoc při tvorbě požádali právě veřejnost. Věříme, že design jako v našem případě je aktivní součást jasné komunikace nemocnice, tedy součástí služby veřejnosti. Stane se významným faktorem v harmonizaci prostředí nemocnice samotné“.

Svou cestu k nové korporátní identitě zahájila Bulovka už vloni v prosinci, kdy v rámci procesu „odfakultnění“ změnila nastavení webových stránek a elektronické pošty. Začala fungovat doména „bulovka.cz“. Formát nové emailové adresy se změnil na jmeno.prijmeni@bulovka.cz. Přechod na novou doménu i emailové adresy byl nezbytným krokem v rámci procesu odfakultnění, který zahrnoval např. i nezbytnou úpravu razítek či vstupní brány do nemocnice, která v krátké době dozná úpravy kvůli zpřesnění názvu nemocnice.

Jednotný vizuální projev posiluje věrohodnost nemocnice a vytváří předpoklady k úspěchům na všech úrovních vystupování nemocnice jako jednotného celku. Jednotný vizuální styl vnímají také zaměstnanci. Je-li silný a jednotný, pozitivně ovlivňuje pocit sounáležitosti k nemocnici.

(pozn.: Kryptogram je šifrovaný text nebo větný útvar, jehož písmena či slova mají skrytý význam.)

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků