Hlavní obsah

Do kampaně EU oslovující mladé lidi se zapojil i režisér Tomasz Konecki

Novinky, Roman Smetka

Evropská unie spustila kampaň #EUandME určenou mladým lidem – cílem je ukázat mileniálům, že za mnoha výhodami, které si každý den užívají, stojí právě EU. Ať už se jedná o snadný start podnikání, možnost cestovat po celé unii jen na občanku, studium v zahraničí nebo podporu spotřebitelským práv.

Foto: Roman Smetka

Muž z videa hledá sněžnice

Článek

Kampaň #EUandME odstartovala tento měsíc. Hlavním tahákem je pět filmů, které natočili známí evropští režiséři. Každý snímek se věnuje jedné oblasti – ať už právě výhodám jako je jednoduché cestování nebo hodnotám jako je ochrana menšin, evropské přírody.

Námětem filmu Samotář od polského režiséra Tomasze Koneckiho, který se zapojil do nové kampaně EUandME, je digitalizace a přístup k internetu kdekoli v Evropě. Hrdina jeho filmu žije daleko od hranice civilizace, ale i on občas potřebuje vylepšit svou výbavu.

Samotářský Polák z odlehlých hor to provede jednoduše – nové sněžnice si objedná z e-shopu. Dorazí za pár dní, a to v náručí sličné rusovlasé doručovatelky, která samotáře okamžitě zaujme. Jak se s ní ale znovu setkat? Zboží, které si člověk zakoupí na e-shopech v EU, jde přece jednoduše vrátit, takže si slečna pro zásilku zase přijede… Na krátký snímek Samotář se můžete podívat i vy

Kampaň #EUandME poběží po dobu 18 měsíců ve všech 28 členských státech. Její součástí nejsou jen filmy pěti režisérů, proběhnou také akce pod širým nebem, součástí budou i příběhy občanů EU a soutěž pro mladé filmové režiséry, stejně jako mnoho akcí organizovaných partnery kampaně. Informace o aktivitách realizovaných v Česku najdete na informačním webu

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám