Hlavní obsah

Brno má nový informační portál

Novinky, Jiří Smutný

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Oficiální turistický portál GOtoBRNO.cz se dočkal nové podoby. Nejedná se o kosmetické úpravy, ale o kompletní proměnu. Jeho primárním cílem je představit Brno jako zajímavou turistickou destinaci a přilákat do něj nové návštěvníky.

Foto: Jiří Smutný

Nová verze www.gotobrno.cz

Článek

Turistické informační centrum města Brna při přípravě nového webu, která trvala rok a půl, spolupracovalo s předními odborníky. Portál má českou a anglickou verzi a přišel přibližně na 800 000 korun.

„Na vývoji nové podoby jsme pracovali postupně. Zpočátku jsme uvažovali pouze o modernizaci stávající verze, ale ukázalo se, že časově, finančně a hlavně funkčně bude výhodnější portál změnit od základů,“ konstatuje ředitelka TIC Jana Janulíková.

Změna zasáhla strukturu, informační data i grafickou podobu webu. „Základním požadavkem bylo, aby se z GOtoBRNO.cz stal přitažlivý komunikační nástroj, který na první pohled osloví návštěvníky z České republiky i ze zahraničí,“ doplnila Janulíková.

Informace jsou nově řazeny do přehledných celků, které doporučují to nejzajímavější, co je možné v Brně vidět, zažít a ochutnat. Vše doplňují praktické informace o dopravě, ubytování a dalších službách.

„Grafický návrh GOtoBRNO.cz koresponduje s vizuálním stylem TIC Brno. Design je postaven na výrazné typografii v kombinaci s fullscreenovými vizuály. Cílem bylo abstrahovat od aktuálních grafických trendů, aby grafika příliš rychle nezestárla,“ říká autor grafického řešení Jiří Tvrdek.

Reklama

Výběr článků

Načítám