Článek
Turistické informační centrum města Brna při přípravě nového webu, která trvala rok a půl, spolupracovalo s předními odborníky. Portál má českou a anglickou verzi a přišel přibližně na 800 000 korun.
„Na vývoji nové podoby jsme pracovali postupně. Zpočátku jsme uvažovali pouze o modernizaci stávající verze, ale ukázalo se, že časově, finančně a hlavně funkčně bude výhodnější portál změnit od základů,“ konstatuje ředitelka TIC Jana Janulíková.
Změna zasáhla strukturu, informační data i grafickou podobu webu. „Základním požadavkem bylo, aby se z GOtoBRNO.cz stal přitažlivý komunikační nástroj, který na první pohled osloví návštěvníky z České republiky i ze zahraničí,“ doplnila Janulíková.
Informace jsou nově řazeny do přehledných celků, které doporučují to nejzajímavější, co je možné v Brně vidět, zažít a ochutnat. Vše doplňují praktické informace o dopravě, ubytování a dalších službách.
„Grafický návrh GOtoBRNO.cz koresponduje s vizuálním stylem TIC Brno. Design je postaven na výrazné typografii v kombinaci s fullscreenovými vizuály. Cílem bylo abstrahovat od aktuálních grafických trendů, aby grafika příliš rychle nezestárla,“ říká autor grafického řešení Jiří Tvrdek.