„Chceme, aby se o Tchaj-wanu dozvěděl celý svět a Vánoce jsou svátkem, který se týká každého, ať už jde o křesťany nebo ne,“ prohlašuje Elias Ek, předseda telemarketingové společnosti Enspyre v rozhovoru pro agenturu CNA.

„Tím, že nakousneme celé vánoční téma, umožníme Tchaj-wanu, aby skutečně spojoval lidi z celého světa,“ pokračuje Ek, který také spolupředsedá centru malých a středně velkých firem při Evropské obchodní komoře v Tchaj-peji.

Stromeček za dvě miliardy!

Tato „legrace“ bude stát 12 miliónů dolarů (v přepočtu více než 2 miliardy korun – pozn. aut.). Tuto částku zaplatí dohromady 25 firem. Všechny společnosti, které se budou na této investici podílet, budou mít právo na umístění reklamy. Samozřejmě v duchu Vánoc.

„Tohle je projekt, který by se měl uskutečnit. Těšíme se na jeho realizaci, i když bude desetkrát nákladnější než každoroční silvestrovský ohňostroj, který k budově Tchaj-pej 101 každoročně upoutá pozornost celého světa,“ uvedl Ek o projektu.

Fasáda mrakodrapu, který je vysoký 509 metrů, získá tvar vánočního stromu díky LED žárovkám. Ty budou na budově nainstalovány celých 45 dní, počínaje prosincem a polovinou ledna 2010 konče.