Nákupní rádce je připraven na hlavní stránce služby Zboží.cz. Tady se totiž předvánoční nákupní horečka začala projevovat nejvíce: během posledních týdnů se původní návštěvnost Zboží.cz zvýšila ze 130 tisíc na 170 tisíc uživatelů denně.

Dárky bez stresů a front

V nabízeném menu je v současné době sedm kategorií zboží nabízejících dárky pro ženy, muže, rodiče nebo děti, pro zvířecí mazlíčky a pak dárky do 5 000 korun nebo dárky související s rokem 2009.

Příklad: po kliknutí na „dárky pro muže“ nabídne Rádce další směry na muže – kutily, muže – sportovce, muže – milovníky aut nebo muže orientované na kosmetiku. Nezapomene ani na malé „hračičky“ pro muže.

Zvolíme-li muže sportovce, postupujeme dále na sportovní oblečení, vybavení nebo posilovací stroje. Pak už se objeví konkrétní seznamy zboží doplněné o orientační ceny výrobků a odkazy do vyhledávání v elektronických obchodech. V každé kategorii Rádce jsou maximálně tři výrobky, aby měli nerozhodní uživatelé snadný výběr.

Pomocník pro celý kalendářní rok

Rádce je jednoduchý rozcestník v moři nabídek. V současné době je na Zboží.cz přes 20 miliónů položek z bezmála jak sedm tisíc elektronických obchodů. Zvolit mezi nimi vhodný výrobek může být problém nejen pro začínající uživatele, ale i pro zkušené „internetové kupce“.

„Nákupního rádce koncipujeme jako stálého pomocníka nejen pro Vánoce, ale pro celý rok, během kterého probíhá ve zhruba dvouměsíčních intervalech několik nákupních období. Chceme uživatelům pomoci v rychlé orientaci ve Zboží.cz a v tom, aby nákupem na internetu udělali radost sobě i svým blízkým“, říká Štěpánka Kovaříková, manažerka služby Zboží.cz.