Téměř pět metrů dlouhá karosérie (4995 mm) je jako koncentrát automobilové vášně. Hladké splývavé tvary dávají pocit rychlosti, délka zase dojem exkluzivity a interiér je tak neuvěřitelně komfortní...

Největší zvláštností na Renaultu Nepta jsou však dveře. Křídlové dveře lze čekat kdekoliv, jen asi ne u kabrioletu. Aby byl prostor pro nástup dostatečně prostorný, musí šířka jednoho "křídla" být neuvěřitelných 3760 mm, zasahuje tedy i do přední a zadní části karoserie. Čepy jsou umístěné uprostřed vozu před předním sklem a za zadními sedadly. Otevírání obsluhuje elektromotor.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Šestiválec a turbo

Karoserie tvaru kubánského doutníku v sobě ukrývá špičkovou techniku. Především je to přeplňovaný vidlicový šestiválec o objemu 3,5 l s výkonem 309 kW a točivým momentem 560 N.m při 3000 ot./min. Díky přímému vstřiku vychází motor jako velmi příznivý k životnímu prostředí.

Mezi technické špičky však patří i další části vozu. Tak kupříkladu osvětlení - to je celé vytvořeno z LED diod, které se rozsvěcejí v závislosti na jízdních podmínkách - berou v potaz i rychlost a styl jízdy řidiče.

Aerodynamické i pneumatiky

Také pneumatiky stojí za pozornost. Michelin je vytvořil speciálně pro tento automobil. Nejenže mají výborné jízdní vlastnosti, ale jsou i výborně aerodynamické a nezvyšují tak odpor vzduchu.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Zlatou éru automobilismu připomíná i interiér. Luxusní sedadla potažená bílou kůží jsou ovívána čtyřzónovou klimatizací. Žádné sedadlo však nelze nastavit. Řidič si své postavě přizpůsobuje pedály a volant. Ve výbavě vozu je výkonný DVD systém, který promítá obraz i do obrazovek zabudovaných do předních opěradel. Aby lidé nebyli rušeni při sledování filmů či poslouchání hudby, jsou za předními i zadními sedadly skleněné protivětrné štítky.