Plně funkční prototyp je dílem návrhářů a konstruktérů GM ze všech kontinentů. Studie WTCC Ultra má rozměry 4325 x 1905 x 1570 mm. Její vizáž je inspirovaná regulemi Světového šampionátu cestovních vozů WTCC. Pod přední kapotou je dvoulitrový turbodiesel s výkonem 140 kW, který nebude jen studijním kouskem, ale objeví se příští rok i v Chevroletu Captiva a novém Lacetti.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do plné velikosti

Návštěvníci pařížského autosalonu uvidí poprvé také model Chevrolet Epica poháněný vznětovým motorem, který se na trhu objeví na jaře příštího roku. Jde o dvoulitrový čtyřválec common rail o výkonu 110 kW. Turbodiesel, jehož točivý moment vrcholí na hodnotě 320 N.m při otáčkách 2000 ot./min, je standardně propojený s manuální pětistupňovou převodovkou. Na přání je k dispozici i pětistupňový automat.

Epica poháněná tímto agregátem zrychluje z 0 na 100 km/h za 9,7 s (verze s automatickou převodovkou během 10,1 s) a její maximální rychlost činí 201 km/h, resp. 208 km/h. Spotřeba je podle tabulek v kombinovaném provozu 6,1; resp. 7,7 l nafty na 100 km.