Pětidveřová karoserie má klasické tvary SUV. Nic zde není neobvyklého, nikde ničím Honda nevyčnívá ani nepřekvapuje. Jen je zdůrazněna více její možnost jízdy terénem. Především je to na znát na náraznících - vpředu i vzadu jsou zespodu pořádně oplastovány a ten přední má spodní část hodně zvednutou, aby se nedostala do kontaktu s terénem.

Jinak je tvar karosérie velmi městský a elegantní. Upozorníme jen na jedinou maličkost a tou je dvojdílné víko zavazadelníku - snižuje nákladovou hranu a zlepšuje přístup do nákladového prostoru. I zavazadelník je ovšem navíc dvojdílný. Pod dvojitou podlahou je totiž ještě jeden box o výšce 330 mm.

Ruční brzda konečně na zemi

Ani interiér se v ničem nesnaží zákazníky šokovat a uchvátit. Je to ta pravá klasika se vším na svém místě v tradičním elegantním a zajímavém designu. Středový tunel zde neexistuje, řadicí páka je na malém výstupku přístrojové desky. Sympatické se nám zdá i modré podsvícení všech přístrojů. Kdo zná současné CR-V, ten jistě zná zvláštní ruční brzdu zabudovanou do přístrojové desky. Nyní už tento systém nahradili méně avantgardní pákou na podlaze.

Známé-neznámé motory

Technika ve voze vychází z tradiční koncepce Honda. Pod přední kapotou se objeví již velmi známý turbodiesel o objemu 2,2 l, nebo dvoulitrový zážehový čtyřválec. Ten disponuje výkonem 110 kW a točivým momentem 190 N.m při 4200 ot./min. Že žádný takový agregát z produkce hondy neznáte? Ale ano - tohle je totiž jen upravená osmnáctistovka z Hondy Civic, která má zvětšení objem válců a upravenou výkonovou charakteristiku.

Pohon všech kol je známý RealTime 4WD, který samočinně připojí zadní nápravu při prokluzu přední. Díky nové technice nyní dokáže přenést o 20 % více točivého momentu na zadek, než současný systém.

Ve výbavě vozu jsou sedmnáctipalcová kola (na přání osmnáctipalcová), systém sklápění zadních opěradel v poměru 60:40, apod. Ale výbava na přání zahrnuje i v tomto segmentu netradiční adaptivní tempomat či systém pro zmírňování následků kolize.